Saturday, 17 November 2012

awak selamanya

thanx for everyhing syunk . . thanx sbb awak pernah hadir dalam idup sye . . thanx jugak sbb awak selalu wat sye tersenyum , even aty nie selalu terluka . . sye ttp bhgia sbb awak masih dcc sye . . sye x thu per slah sye kt awak , sampai awak sanggup wt sye mcm nie . . sye da x sesuai lagi ke tok awk.. da x blh ke nk jd penyeri idup awak . . 
awak ! sye nk awak thu . . yg sye sentiasa akan ingt & kenangkn kenangan kte bersama , sbb awak segala nye bg sye selain keluarga sye . . sye xsanggup jauh dgn awak.. tp mungkin nie da takdir kte kn awk.. awak pon da xnk kt sye g . . awak da buang sye jauh2 dri idup awk.. sye da xpenting g tok awk.. sye arap awak sentiasa bhgia dgn idup awk . . dgn per yg awak ade skunk . . =(
awak trime kaseh awak . . sye tetap akn cinta kn awak da syunk awak buat selamanya . . =(

Monday, 3 September 2012

hati orang + hati kita

assalammualaikum !

perlu ke kita kne jge aty org yg sllu sakit kn aty kita . . ? perlu ke kita kne selalu paham dgn org yg selalu sakit kn aty kite . . ?? PENING SUNGGUH AIHHH !!! tp sape pulak yg nak jge aty kita nie eak . . ??

nak jge aty org laen mmg sangat senang kn . . tp nak jge aty sendiri amat susah . . mne x nye , kadang-kadang org selalu amik kesempatan atas kebaikan kita kan . .  =)

Saturday, 1 September 2012

meragam, again !

assalammualaikum !

hurrmmmm  . . .
knpe lar aty nie asyd nk meragam je , sejak 2 menjak nie . . aty nie dok rse xtenang je !
mungkin kah akan terjadi sesuatu ! ohh ! jgn lar , xsanggup nk hadapi dugaan yg sebesar nie . .
aty2 , tolong lar tenang wat sementara waktu nie . . xmo lar mcm nie ! sekse taw x . . ?
 mcm-mcm dok pikir . . =(

huaaaaaaaa . . xmo r mcm nie . . ema2 , awak cube senyum kembali eak , sbb bler awak senyum . awak akn lpe kn yg sedey ! awak akan lpe pada benci & awak akan lpe pada marah . . awak senyum taw   =)


Tuesday, 14 August 2012

nak raya dah !!

assalammualaikum !

alhamdullilah , pejam celik arinie dah 26 ari kte menjalani ibadah puasa kn . . syukur sgt masih d'beri kesempatan utk berpuasa hingga ke ari nie . .
ha !! lagi 4 ari je kan , pastue kte da nk raya dah . . weee  >,<

okey lar , s'benarnye ema nk wish awal2 kat warga blogger & jugak kawan2 ema serta kekasih aty ulam jantung ema yg soang nie . . memandang kan ema nak meninggalkan dunia siber nie wt seketika , sbbnye ema nk p b'raya kat kampong ema lor ! raye dgn atuk ema kat perak tue . . hihi lagi pon al-maklum lar kan kt kmpong mne der line tenet2 nie . . klau ade pon xder sempatnye ema nk on9 , bz lar kate kn  . .
sibuk b'raye . . huhu  =)

jd ema amek lar kesempatan yg ade nie utk memohon maaf kpd warga blogger ema , kawan2 ema . . maybe kte xpnh b'sua muka or bertegur khabar pon kan . . tp xslh kn if ema nk memohon maaf kn . . kn . . ? mne taw der yg terase time bace post2 ema yg xsedap d'bace tue . .
maaf d'pinta yee kekawan sekalian . . >,<  maafkan yee klau ema der wt salah , xbaek berdendam . . dosa ! !  hihi  =)
kepada kekaseh aty pulak , maafkn sye eak awak klau sye der wt slah kat awak selama kte b'sme . . maaf yee awak . . syunk awak <3 <3 <3

okey lar, selamat menyambut syawal yg bakal tiba x lama lagi . . sambut lar syawal kali nie dgn penuh keberkatan & semoga kte semua di dalam redha ALLAH selalu hendaknye . .
hah ! raya2 jugak , duit raya tue jgn lupa nk bg kat ema nie yee  . . hahaha  >,<

okey lar, tue je lar dari ema . . pade yg otw balik kampong atau yg nk jalan balik kampong tue . . semoga perjalanan anda semua selamat hendaknye .  .  >,<


SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI DARI KAMI 
ZULEMA  >,<

Sunday, 12 August 2012

on call + facebook + skype

assalamualaikum !

setelah beberape bulan x berskyping dgn <3 , smlm & arinie die spend time kn mse untuk ema . .
RINDU KATENYE ! hihi  >,<



die lar cinte aty ulam jantung sye . . hihi  
love u like a song baby !  <3 <3 
much2 <3 kat awak lar !

Saturday, 11 August 2012

raya datang lagi

assalammuaikum
salam ramadhan to all prenz blogger  . 
korang kjap je kan kte da nk sambut raya , rasenye baru je pose kn  >,<  pejam celik dah nk akhir ramadhan . .
ema harap syawal kali nie penuh makne . .
tp msty sedey , coz raye taun nie ema beraya tanpe arwah tok wan dan pakteh . .  

1/8/2012 tarikh yg tidak akn dilupakn , arwah pergi utk selamanye . . tok wan , kami sayunk kat tok wan . kami doakan semoga rohmu  di cucuri rahmat dan ditempatkan di tempat yang mulia . AL - FATIHAH .
tp xper , atok kn masih ade . . >,< walau mcm mne skli pon syawal tetap di rai kn . . hihi  =) 

SALAM RAMADHAN & SELAMAT MENYAMBUT SYAWAL YG AKAN TIBA  >,<

Friday, 10 August 2012

love date

1st time kenal - takut nak tegur - dah tegur - takut suka - bila dah suka -
 takut jatuh cinta - bila dah jatuh cinta -
TAKUT KEHILANGAN DIA !

maunye x takut , taun nie & bulan nie . . da masuk 4 taun 3 bulan ema ngan dia .
 bnyak kngan kami b'sama , susah senang b'sama . hopefully sampai akhir nyawa kami tetap akan bersama .
teringat g mase fisrt time jumpe dia , mse tue mmg langsung xder aty, niat nawaitu semua nk tegur dia . sbb die nie sombong tahap per ntah , muka belagak je . . huhu  >,<  tp akhirnya tegur jugak kn . . last2 couple !
mmg xsangke dia sya yg punya skunk !!!  
SYE LOVE2 TERLEBIH DA KAT AWAK NIE TAW  <3 <3 <3 

jom mengimbas kenangan !


taun 2008 
( yg nie time first date ema ngan dia . . hahaha, kelakar je tgk muke nie . . muke baek je ! )


 taun 2009 
( yg nie lak time dinner kat mmc )


taun 2010
( time dinner perpisahan dak2 dmg 1 - mmc - )


taun 2011 
( yg nie time kenduri abg ngah die )


taun 2012
( dan yg nie waktu beday die <3 <3 <3 )


kami arap cinta yg kami bina akan kekal wat selamanya <3
doakan kami yee  >,<




Saturday, 14 January 2012

thanx awak syunk

thanx for this pic dear <3 .
sye hargai sgt2 !! cantik , laen kali edit g taw . . 
sye arap2 awak dan sye akan kekal slamenye2 . . 
love u so much syunk zulkifli ibrahim . .  

sye ske sgt puisi kat atas nie . . <3 
thanx dear syunk <3 <3